Travel things ..

publicerat i Tips;
 
Att resa eller vara på stranden här hemma så kan det underlätta att ha saker som gör just det för en. Hittade dessa vattentäta väskor i 3 olika storlekar att ha på stranden.
 
Jag har den stora till att lägga blöta strandkläder bikini, mellan storleken har jag solprodukter i , den sista har jag min mobil.
 
Dessa skall jag även ha med mig när vi reser, så bra att dom är genomskinliga då ser man direkt vad där är i.
 
Till ett otroligt bra pris dessutom, för endast 49kr ( set om 3) du hittar dom på Claes Ohlsson.
 
Hoppas någon kanske gillar tipset :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Tack, det var ett tips helt i min smak så Husse ska få den äran att besöka butiken i fråga!

Kram och ha en härlig söndagskväll <3

Svar: Bra! jag har redan haft mkt nytta av mina :) sov gott å fin måndag kram <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av ullie:

ja men perfekt me små väskor

ja vännen det är hemskt i natt sov ja rätt ok men nu ikväll började det kl 21 o håller på ännu så hobbigt man bli trött i musklerna i benen =( i morg har jag ring ortopeden o se va de säger oxå kan inte ha det såhär mera
kram fina vännen fin måndag o start på veckan

3:e kommentar, skriven , av Sussi:

Såna skulle jag behöva. Väldigt smidigt. Tack för tipset :) Kram

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Bra tips! Köpte dessa för ett tag sen och tog två förpackningar. Har använt dem till olika saker. Väldigt praktiska!
Kram och trevlig måndag.

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Smart förvaring ,perfekt till blöta badkläder o annat tjafs:) hoppas allt är bra ,kramar

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bra tips, ska jag köpa till Spanien 👍/Marieangel

Kommentera inlägget här :