Hur mycket?

publicerat i kläder;
 
 
 
 
 
lånad bild
 
Att shoppa kan vara väldigt skoj, men det kan oxå vara en tröst något man saknar i livet så man shoppar mer än man har råd med.
 
Det är ju väldigt vanligt vi har ju sett lyxfällan tex, folk har ingen aning om sin egen ekonomi.
 
Vilket jag tycker är skrämmande, ja jag gillar att shoppa, men jag shoppar inte om jag inte har råd, tänker 2 ggr innan jag köper nåt.
 
Men hur mkt kan det bli per månad? för min egen del har jag inte räknat på det, men har vi en hum om hur mkt man gör av med? 
 
När man rökte då visste man ca hur mkt man la på cigg tex tack för att jag slipper det nu, över 8 år sen jag slutade.
 
Hur mycket lägger du på shopping i månaden? 
 
Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av enna:

Det var en jobbig fråga, hahahah. Ibland kommer jag i en period då jag inte köpt något sedan kommer det en månad då jag hittar en massor :)

2:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Mest barnen som shoppar upp mina pengar ..jag lägger mycket pengar på resor kram

3:e kommentar, skriven , av Blondina:

Jag är Carrie o Samantha i sex and the city så du kan nog räkna ut de sj ;) älskar att shoppa! Sv; youtube i 24 Tim :) I soffan vi bara myser på :) Känns så skönt att dygnet är normalt igen

Svar: Som jag då ;) he he kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :