Grönt är skönt

publicerat i allmänt;
 
 
Grönt är skönt som ni ser så gillar jag grönt, skojade med maken att jag syns inte om jag gömmer mig i skogen.
 
Gud va härligt att gå i skogen, tog den lilla rundan bara 2 km men det räcker för mitt knä, sen hade vi kaffe med oss, jag åt en mini banan till o maken en crossaint.
 
Håller hårt på det jag lovat mig själv, 1 dag i veckan är ok att ta lite lösgodis thats it! sen är det alltid gott med något till kaffet men men så är det ..
 
Avslutade med en god middag här hemma med ett glas rosè o tända ljus, en mätt mage på nyttigheter *S*
 
Lite tv eller film, sängen i god tid för mina timmar inför jobb i morgon 07.00 står jag givakt redo att jobba!
 
Trevlig kväll & hoppas ni haft en fin dag 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Trevlig kväll du med!
Kram Viveka

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilken mysig och behaglig söndag! Visst måste man få unna sig någonting en dag i veckan så det gjorde jag i går. Men nu är det åter till ordningen igen.

Kram och god kväll <3

3:e kommentar, skriven , av MALIN:

Älskar naturen :) Kram

4:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Älskar verkligen att gå i skogen, helt underbart! <3

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det skönt att komma ut. Och bra att du tar det lugnt med knät.
Vi har haft en ljuvlig brittsommardag och satt i kväll en stund på balkongen igen innan det var dags för middag. Men den blev inne. Dock lite god cava och tilltugg på balkongen innan.
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Mrn visst är det härligt nu 🍁klart man måste unna sig lite godis ibland . Kram 🍁💕

Kommentera inlägget här :