Inlägg som är skrivit ...

publicerat i allmänt;
 
Söndag & nu hade jag helst suttit i soffan med mitt kaffe & inte haft någon tid att tänka på, det är en dröm morgon för mig.
 
Men så tjänar man inte pengar, utan bara att se glad ut & göra det bästa av det så blir det nog bra.
 
Kommer hem efter 21.00 i kväll & då blir det dusch och sängen direkt, ja lite läsning i sängen men annars inget. 
 
Upp måndag morgon oxå för att gå innan sluttid och gå på brandutbildning, som i sin tur slutar 16.00. Men sen kommer en ledig tisdag whoppp
 
Då är det sjukgymnast igen* skall med maken på synundersökning, skall hämta ett paket o sen slappa ha ha om det blir tid över. 
 
Men jag kommer nog att få ett mkt bättre schema sen, har tittat lite o det ser bra ut med återhämtning i åtanken av chefen :) 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vet inte om min kommentar på förra inlägget kom fram. Ser aldrig det på mobilen, verkar som om bara vissa kommentarer syns där. /E-L

Svar: jodå den kom fram ✌
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Vi ska passa lilla S som kom just nu!

kram och god söndag <3

Svar: mysigt, ha det gott kram ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Minns när jag jobbade att det var långa dagar men så var det ju bara. Vet att jag var noga med den ledighet som fanns och hur jag ville använda den. Viktigt då att göra det man trivs med och som man mår bra av.
Fint att din chef ordnar ett schema som fungerar för dig. Men kan tänka mig att det ändå blir olika tider som det ofta är inom vården.
Vi har varit ute och gått längs havet och ätit lunch och nu njuter vi på terrassen. Mysigt att sitta här och läsa.
Kram och trevlig söndag.

Kommentera inlägget här :