Kunde vara skönt

publicerat i allmänt;
Har haft för många år sedan väst, men nu är det  i hetluften igen & det är ett skönt plagg på hösten.

Så klart rosa vad annars?😂😂 bloggar från mobilen, vi har nyss varit en sväng  hos yngsta, det var så tyst där hemma när inte barnen är där.

Men på väg hem nu, jag brukar inte göra så mkt när jag har dess 2 intesiva jobb veckor. Men vi var där 2 timmar på kaffe.

Nu hem o slappa framför tvn, upp tidigt imorgon, sen är det LEDIG HELG ✌

Åh va ljuvligt det skall bli🍃🍂🍁 

Hur har du haft det idag?

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

En sådan mörkblå väst hade jag men den rök i den senaste rensningen. Tyckte det var ett svårt plagg med tanke på att jag inte trivs i tröjor så en jacka passar mig bättre. Här har det varit en helt ok och vanlig torsdag!

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag har tre liknande dunvästar i turkos, vinröd och mellanblå, av märket "Peak Performance" och gillar dem. Har haft dem i flera år. Användes mycket när vi hade båt. Har tagit en till. Tycker västarna är sköna med en tröja under. Bra även när jag åker skidor och det inte är så kallt.
Skönt med en ledig helg.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Vad skönt att du har ledig helg att se fram emot.

Ha en fin dag!
Kram

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Skönt för dig att du har en ledig helg nu att se fram emot.
Väst var ett tag sedan jag hade men skönt nu på hösten ,skulle vilja ha en fuskpälsväst:) kram

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon!
Igår städade jag....det behövdes. Tog det mestadels lugnt
Hämtade hem dottern i natt.Så nu är jag ganska trött. Fin väst :)
Ha en finfin fredag o ledig helg!
Kramar <3

6:e kommentar, skriven , av Vano:

Hah du tog mig tillbaka till tiden jag med använde en väst. De är ju så sköna och varma. Bara du hittar en bra tröja/jacka under så blir det väldigt snyggt. Skönt med ledighet, är det också hehe. Önskar dig en fortsatt trevlig fredag. kram

Kommentera inlägget här :