Ny vecka ..

publicerat i allmänt;
 
En ny vecka men oxå nya utmaningar det är som en dörr, man vet att det är en dörr men inte vad som finns bakom den.
 
Denna grekiska vackra gamla dörr gillar jag, och påtal om Grekland bokade jag flygbiljetter till Aten i maj 2019. Blir 17 dagar hos svärmor då.
 
Men herre jesus bagaget är dyrare än vad resan var ha ha ha ja ja men kläder måste vi ha med, tog 1 resväska å 23kg det räcker vi kan tvätta upp där hemma & sen ett handbagage, 8 kg kanske vet inte riktigt flyger med aegen airline ett grekiskt bolag tror jag.
 
Härligt att se fram emot en resa alltid, finns så mkt att upptäcka där borta,  så det är spännande som bara den. Ja jag skall snart äta lite nyttigheter, sen när maken kommer skall vi ut & gå en sväng ...
 
Skulle gått på gymet, men somnade i soffan 45 minuter efter jobbet ....*S*
 
Hur har din dag varit?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad bra att du beställt en resa. Och så mycket bagage behöver man ju inte. En del bolag har 10 kg handbagage och andra 8 kg, men de vägs ju sällan. Ska bara passa in på hyllorna i planet.
Strålande sol här idag och helt molnfritt. Vi har gått en mil och det var så skönt. Och passade på att sitta utomhus och åt lunch. Härligt.
Önskar dig en fin kväll.
kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så härligt att ha en resa bokad! Vi får så smått börja titta på det också...

Min dag har varit intensiv men ok!

Kram och god kväll <3

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men superhärligt att ha resa inbokad.livet blir så mkt lättare då:) kram

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Visst vill man ha nåt att se fram emot. Vi har en resa till Kap Verde om exakt 4 veckor. Längtar verkligen även om vi har fått några bonus sommardagar. Men man är ju inte ledig och kan njuta varje dag. Ha nu en riktigt fin start på veckan.Var rädd om dig. Kramelikram

5:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Härligt med resa kram

6:e kommentar, skriven , av ullie:

åh men va mysigt igen
ja hade gärna haft en resa till men nä finns inga pengar till det tyvärr

mår sådär idag vet inte vad eller bara känn konstigt sådär ledsen eller ja nåt mn hoppas det går över

ha en fin morgondag vännen kramar om <3

7:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Min dag har heller inte varig stressig utan jag tog mig en promenad i regnet och handlade lite. Nu har den spanska hösten kommit. Så skönt att se fram emot en resa/ kram

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Min dag igår var intensiv men bra!/E-L

Kommentera inlägget här :