Upp & sen ner ..

publicerat i allmänt;
 lånad bild!! 
Ja jag är av den som inte brukar frossa mer på semestern ja kanske lite men inga mängder, och 1kg kanske jag går upp.
 
Men dessa 3 v som vi var i väg ja då åt jag medvetet mkt mer o oftare ( hemma 2ggr om dan) blir glass, fika, dricka, chips, bröd, mm på semestern.
 
Jag lyckades med alla extra kolhydrater gå upp 3,5 kg kom hem den 15 sept & i går ställde jag mig på vågen och vips så var jag nere igen! 
 
Så stolt över mig själv, har hållt igen bra inget bröd, inget sött, inget alls sånt. Har tänkt äta så och kanske gå ner 6 kg till & målet är till maj månad 2019.
 
Så ingen stress alltså, skall ner på gymmet snart köra 30 min ca sen kvälls jobb ....Jag har en jäkla stark vilja när jag vill nå något så jag tror på mig själv  ....
 
Håller er informerade ;) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag har lyckats att gå ner 6 kilo men har stått still ett tag. Jag äter inget bröd, pasta, socker. Det funkar så bra men visst lockar det alltid och speciellt på semestern. Lycka till vi får sporra varandra då bukar det gå bättre/ kram

2:a kommentar, skriven , av bi:

Klart man ska njuta av livets goda på semestern och annars också för den delen ! Bra att ha ett mål men jag tycker du är fin som du är min fina vän oavsett mer eller mindre
kilon ❤

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Tänkt vad kroppen reagerar på bröd o socker helt galet, jag måste bli duktig på sluta med lösgodiset ,svårt men barnen har lovat att äta glass på helgen i stället för godis så då blir det lättare:)kramar fina

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Bra jobbat! Jag äter allt men inte alltid och undviker fet mat eftersom jag inte tål det. Och för mig gäller att jag inte kan äta mer än det jag gör av med och det fungerar bra. Men så mycket glass, godis eller söta bakverk äter jag inte.
Du kommer absolut att nå ditt mål. Vill man så kan man.
kram!

5:e kommentar, skriven , av ullie:

ja men en del säger ju man ska ta det lungt så då lyckas du ju såklart finaste du kramizar fina

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Är man målmedveten så lyckas man med det mesta.

Kram och ha en fin dag!

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Bra jobbat! När man återgår till vanlig kost så brukar det rätta till sig ganska så snabbt! Lycka till <3

Kram

8:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag vet inte om jag vågar ställa mig på vågen när jag kommer hem. Det blir hårda tag med maten. Kram

Kommentera inlägget här :