Låååång fredag

publicerat i allmänt;
 
Idag en ledig dag men oxå den ända för sen jobb i dagarna 3 sen första och ända lediga dag nästa vecka skall jag göra den där koloskopin. Sen onsdagen ta nytt blodprov på vc ..
 
Men jag får se fram emot helgen då vi båda är lediga, så veckan går nog fort, sovit bra i natt wiiiie så skönt.
 
Fick utskrivet medicin, igår för nervskador läkaren trodde det kunde hjälpa, men jag är inte för piller alls, men provar gärna, skall oxå enligt läkaren gå på kryckor för att avlasta.
 
Aja bara att lyda, det blir nog bra sen hoppas jag & remissen ligger redan hos ortopeden! sen avgör dem om det blir en magnetröntgen.
 
Dagen bjuder på fint väder, så jag kommer kanske att städa golvet på balkongen, får se då jag inte har planer för dan. Vila är så viktigt så därför har jag inte bokat in något.
 
GLAD PÅSK önskar jag er alla läsare & bloggare 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Önskar dig också en Glad Påsk. Och att vila knät är nog så viktigt när du har så ont. Bra att remissen finns hos ortopeden och hoppas de går med på magnetröntgen och kanske även ultraljud. Annars måtte de ju ha andra planer för dig. Men att gå med kryckor och jobba känns ju inte direkt ok. Har de inte föreslagit sjukskrivning tills vidare.
Koloskopin går säkert bra.Jag har gjort den vid et par tillfällen och tyckte inte det var besvärligt. Men vi är alla olika .
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Hmm... Tyckte jag kommenterade i går...

Det kan vara väl värt ett försök men röntgen är självklart A och O för att kunna ställa en diagnos eller för att utesluta. Husse har gjort koloskopi ett par gånger och tyckte inte det var så farligt men det är naturligtvis väldigt olika. Försök att inte oroa dig i alla fall.

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Skönt att du sov gott iaf!/E-L

Kommentera inlägget här :