Om 1 månad ..

publicerat i allmänt;
 
Jag har fått frågan om när vi åker till svärmor & det gör vi om ca 1 månad, så det går fort nu jag försöker hitta lite nya saker att köra och titta på när vi är där.
 
För på Evia är där mkt att utforska även om vi varit där en del gånger, att köra ut på en roadtrip är alltid givande.
 
Så längtan är stor men även att värmen kanske gör min artros bättre dock är det med knät inte bara artros utan sen olyckan på Naxos  i somars, men nu är en remiss skickad till ortopeden, sen avgör dem om det blir en magnetröntgen, vilket jag kommer tjata på till jag får. Sömnen i natt är lika med noll, smärtan tar över.
 
Gråter, känner mig nere, pga av smärtan kan inte ta starka tabletter, men min undran är hur länge orkar jag?? 8 mån med smärta 24/7 är inte att behöva uppleva, att inte veta heller, varför är det så svårt att hjälpa mig??
 
Jag skall på utb sista delen av 3 sen jobba, jag borde stanna hemma, ja jag är envis som en åsna säger maken.
 
Nu kaffe & njuta fram tills det är dax då maken kör mig dit ...
 
 
Ha en ljuvlig tisdag 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Usch vad jobbigt med smärtan och skönt att du har resan att se fram emot! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Gerd:

Man ska inte behöva ha sådan smärta. Finns det inget som hjälper dig?
Skönt att ha resan i sikte, värmen hjälper dig. Kram!

Svar: Jo värme hjälper men det är sen olyckan jag har ont, remiss är skickad till ortoped sen får vi se kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Låter ljuvligt med en Greklands resa redan i Maj!!!🇬🇷💙🇬🇷Hoppas verkligen ni får en superbäst semester när d väl är dax och att värmen förhoppningsvis hjälper värken i ditt knä!!❤Jobbigt o inte kunna sova p.g.a av den!!!🙄Håller tummarna att du får en magnetkameraundersökning!!! Va rädd om dig!!!💕kramelikram från Falkenberg!!!!🤗🤗🤗

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trist med din smärta. Hoppas snart du får hjälp. Eftersom du skadade dig på en resa så borde du kunna få bra ekonomisk hjälp av din reseförsäkring. Och en egenremiss bör du ju helt klart kunna skriva till magnetröntgen och även till ultraljud. Men även din läkare kan ju skriva denna remiss. Kämpigt att behöva ligga på. Kanske kan privata alternativ gå snabbare.
Skönt med semester i maj och tiden dit går ju nu ganska snabbt.
kram och trevlig tisdag.

Svar: Jag skrev men dem sa d gick ej o läkaren skickar tilk ortoped så får se fick 700kr på olycksfall mer om d blir nåt mer framtiden kanske sa dom...kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Skickar verkligen en massa styrkekramar! <3

6:e kommentar, skriven , av Bi:

En stor kram till dig med hopp om att du blir bättre i din artros så du får njuta av resan till Grekland inte kul ha värk .
Glad Påsk till dig och maken fina bloggvän 🐣🐤🐥🐣

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så härligt med en resa att se fram emot även om ni har varit där tidigare.
Hoppas du får en remiss för ditt knä. Nu är det snart 3,5 månader sedan Husse skadade menisken och han är långtifrån bra tyvärr. Han behöver fortfarande ta Citodon lite då och då vilket fungerar sådär när man jobbar.

Kram och ha en bra kväll!

8:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men vännen ,ring mig i morgon om du vill, kramar

Svar: slutar14.30 hemma vid 15 kram
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av Ullie:

snälla gumman ja om någon me mina söndriga knä säger till dej va rädd om dej <3 <3 det är hemsk smärta o man sover dåligt o kan inte gå ja vet . du måste låta det vila oxå . kan u inte va hemma några dagar eller en vecka?

ja just nu när du skriver kommer ja ihåg när det va men förlåt minnet är kort

sov så got finaste o fin dag i morgon kramar om hårt!!

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt för er att ha denna resa att se fram emot.
Tråkigt att du måste gå omkring med smärta.
Hoppas du får magnetröntgen så man kan se vad som hänt.

Kram och ha en fin Onsdag!

11:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Men fyyy för smärtan! Skickar alla världens kramar till dig vännen! <3 <3 <3

12:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Usch vad tråkigt medsmärtan. Krya på dig
Kram

13:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Usch vad tråkigt medsmärtan. Krya på dig
Kram

Kommentera inlägget här :