påskafton

publicerat i allmänt;

Påskafton närmar sig sitt slut,  och jag med den, på.väg hem från yngsta där vi hade påskmat sen tårta.

Även älskade sonen och svärdottern kom så vi hade så trevligt, överraskad då vi fick påskägg samt jag fick ett eget med klara favoriter i, vad ja drt kommer sen.

Avslutade dagen för oss med en tur runt byn , är rätt trött har ju först jobbat 7- 16 har en d tur  imorgon o en jobb dag på månd innan fridag.

Vi har skrattat så mkt  ätit gott, barnen har fått massa gott i sina ägg. Nu blir det hem o lite mys i soffan innan sängen.

Har ni haft det bra?

Kram 🐥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jättebra. Bara Maken o jag, en grannfika på em. Idag kommer Sonen med familj🤗kanske Mellan och Sambon, men det är tveksamt. E-L

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jättebra. Bara Maken o jag, en grannfika på em. Idag kommer Sonen med familj🤗kanske Mellan och Sambon, men det är tveksamt. E-L

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken trevlig påskafton och alltid mysigt att träffa de sina. God mat och dryck och påskägg gör det hela än bättre. Kram och trevlig söndag, trots jobb.

4:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Kan förstå att du är lite sliten, men hoppas du har en underbar påsk i vilket fall! Kram

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det har vi haft. Vi var en decimerad skara men det var trevligt ändå!

Kram och ha en fin påskdag <3

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så mysigt och kul att du också fick ägg:) kramar

7:e kommentar, skriven , av Hilma Eklund:

Åh låter mysigt! Så härligt att det varit så himla bra väder :D <3

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Min påskafton var helt okej.
Jag var på 50 års kalas!

Kram och ha en fin dag!

Svar: Kunde inte kommentera hos dig vännen kram å fin kväll
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :