Soffan/wc

publicerat i allmänt;
 
Ja inte mkt att säga om gårdagen efter 16.00 började min laxering 16-21 fy min mage såg ut att vara gravid, sen helt lite vatten till utöver dom 4 liter.
 
Huvudvärk i dag och bara te till morgonen fick jag dricka, kaffet är så efterlängtat, men jag tar det sen när jag kommer hem från läkaren.
 
Klockan 11.40 skall jag vara där, tar ca 1 timma så jag kan njuta av solen på balkongen sen, kommer inte orka gå ut kanske.
 
Känner mig helt tom i kropp & knopp idag varit mkt jobb oxå det känns oxå i kroppen. Men det är viktigt det jag skall göra idag så bara att bita ihopa.
 
Vilket väder vi har här :) 
 
Hur ser din tisdag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh ta hand om dig i massor och hoppas det går bra idag <3

Svar: Tack snälla :) <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Önskar dig lycka till. Och visst går det bra! Håller tummarna.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det kommer säkert att gå hur bra som helst och det är väl lika bra att få det avklarat. Stort lycka till i dag <3

Kram

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det kommer säkert att gå hur bra som helst och det är väl lika bra att få det avklarat. Stort lycka till i dag <3

Kram

5:e kommentar, skriven , av Gerd:

Det kommer att gå fint! Skönt att få det gjort.
Sen kan du njuta av dagen. Här strömmar solen ner sina strålar. Kram!

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Önskar dig lycka till och hoppas allt gått bra , här hemma är det fina vädret och de minsta har studiedag,kram

Svar: Ja det gick bra men fan så ont 😳 kram fina 🌞
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ser att det gått bra! Skönt! E-L

8:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Lycka till hos doktorn kram

Svar: Jag har varit där i morse o tack att det är över :) kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :