Asså vilka folk det finns

publicerat i allmänt;

Sitter nere på stranden blev lite sent idag för när man inte vet hur allt är första gången så blir det så första dan.

Väl på stranden börjar jag o syrran prata o skratta efter ett tag säger som låg bredvid mamma o dotter från Norge, kan ni prata tystare!!

Vi höll på att få fnatt, va fasen säger hon?? Detta är en strand kan man inte ta det får man flytta.. flertal gånger virrar dottern på skallen. Vad finns det för folk??? Vid frukosten hade jag lagt upp lite av var, även lite bacon. När vi hämtat kaffe stod en katt på bordet åt upp mina bacon.

Ja bara att ta nytt hen var nog hungrig, det kan jag ta, men sura norrbaggar nä fy vilka typer det finns. Vårt rum ska vi byta på torsdag, då vi bor vid ett källarförråd som sprutar ut varmluft på kvällen detta både är varmt o hörs så mkt ...champagnen på planet o glas fick vi inte heller, allt fotas, kommer att lägga in klagomål hemma, har gjort det här men dem är nonchalanta tycker jag, påtalade att vi kommit för att dira vår 10 åriga bröllopsdag. 

Men jag har kontaktat tui 2-3ggr så jag har gett dom en chans byte av rum fixade vi själv. Men nu skall vi njuta för hotellet i sig är super fint o mysigt ...

Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det påminner mig om när vi var i Parga fast rollerna var ombytta. Där var ett stort norskt sällskap på stranden. De hördes väldigt mycket och rätt vad det var hade man dem kloss intill sig. Lite irriterande men självklart sade vi ingenting. Jag är säker på att ert samtal inte kunde störa någon! Så skönt att ni får byta rum även om det tar några dagar. Bra att resten av hotellet är fint i alla fall. Jag tror att man måste klaga på plats för ev kompensation men det har ni ju gjort. Ha det gott i värmen!

Kram

2:a kommentar, skriven , av petra:

Usch vilket folk det finna:( är det en tyst resa ni bokat haha där det är talförbud på stranden eller?,jag hade skrattat ännu högre :) kram vännen

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Usch det låter inte kul! Men hoppas det kommer gå bra när ni byter <3

Kommentera inlägget här :