Det började redan innan jobb

publicerat i allmänt;

Det började med att jag var en aning sen till jobbet, när jag kommer så möts av en undran, vem står i entren??
Jo där står chefen, samordnaren, aktivitetsombudet med  utstyrsel, bjuder oå glögg o pepparkaka med ädelost.

Så himla fint gjort, där stod dem till alla som kommit på morgonen och delat ut lussefika. Bilden har inte med det att göra utan den tog jag vid frukosten. En brukare hade köpt lussebullar till oss.

Med glitter i håret och just nu har jag rast, har tagit 1 tim komp idag så jag går hem 13.00, så skönt, ska köpa dom sista klapparna till de små.

Hur ser din lucia dag ut?

Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt att mötas av detta. Här blir det lugnt idag med lucia på tv. Och i morgon huset fullt här hemma så jag har lite att pyssla med. igår var vi på en härlig överraskningsfest så blir bra att vila in formen.
Önskar dig en skön luciadag.
kram

2:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Mysigt att komma och få det bemötandet :)kram

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Vilken snäll chef🤗 Det uppskattas väldigt mycket!! Jag har ätit frukost på vår grannes nya café , mannen min har blivit klippt, jag beställt klipp/färgtid och
Kram stor handlat=)) Trevlig Lucia🤗

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad mysigt! Jag har varit ledig, inte sett röken av nån lucia, mer än på bild. Men annars har det varit bra🤗E-L

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Bra gjort av chefen där. Själv var jag på luciafirande i kyrkan och det var lika fint som vanligt.

Kram och ha en härlig lördag!

Kommentera inlägget här :