Ny vecka då ..

publicerat i allmänt;
 
Hade lite pecan nötter hemma och en liten bit 78% choklad så jag krossade nötterna smälte chokladen blanade ihopa och flingsalt över.
 
In i kylen till det var stelt, sen smaskade jag i mig dessa 3 små godbitar som var fullt tillräckligt för mig. Nyttigt & gott och 3 bitar var lagom.
 
Idag jobbar jag till 14.30 sen hem och vi skall ut & handla lite har ju inte haft så mkt tid över för varandra alls.
 
La fram kassler igår från frysen och till det blir det gräddstuvad vitkål, mums är det & varit sugen ett tag ...
 
Har du haft en fin helg?
 
Kram 

Taggar: gott gott, handla, lchf, middag, måndag, tillsammans;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petra:

helgen gick för fort som alltid ,men supermysigt vi hade snö och sol,kramar

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag har haft en jättefin helg i Värmland på alla de sätt. Så trevligt! Ditt godis lät gott så det ska jag testa.
Önskar dig en fin eftermiddag.
kram

3:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Såg gott ut!
Jodå, jag har haft det mysigt. Först från torsdag i Vadstena och sedan igår hemma och på kvällen körsång framförd i advent. Fint. Nu blir det gospelövning ikväll, tiden rusar iväg.
Kram <3

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jaså, det var en bra helg och fint väder🤗E-L

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Mmm... Så gott det såg ut! Min helg har varit bra men som vanligt så gick den för snabbt tyvärr...

Kram och ha en fin måndagskväll <3

6:e kommentar, skriven , av enna:

Men oh vad gott!

Kommentera inlägget här :