Av & på beroende på jobb

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Ja fredag & jobb helg och vissa går på o vissa av jag är den som går på denna helgen men har iofs firat helg sen i torsdags eftermiddag till i dag kl 13.30.
 
Klagar inte för vi har haft det toppen på alla vis, bilder kommer från i går gick o la mig efter midnatt.
 
Åkte till alla barnen och lämnade lite choklad som en gest bara. blommor av maken hoppade vi över till helgen jag är ledig, han gör så mkt annat för mig ..
 
Vi hade gott gott hemma, fikade ute träffade svärdottern, träffade yngsta träffade äldsta så vad mer kan man hoppas på? ja så klart sonen men han jobbade så lite svårt.
 
Idag jobb kväll och även 2 kommande till innan det vankas ledighet, men glad över att det blir yoga på tisdag tjohooooo
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Så himla skönt att vara ledig men ha det så bra på jobbet ikväll! 😍

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Själv går jag av och en veckas ledighet väntar. Hittills har jag bara fått fredagsbuketten i sin vas men snart blir det läsning. Hoppas din jobbhelg blir dräglig.

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Vi har varit med mamma på hennes äldsta väninnans begravning. Nu ska vi bara dega...

Kommentera inlägget här :