Fredagsfeeling

publicerat i allmänt;
 
Får en fredagsfeeling när jag vaknar och så klart kan jag inte ligga kvar även om jag ville det idag när jag är ledig ...
 
Men det är ok då jag avnjuter mitt kaffe, tittar på dr Phil på tv, tänkte ta en pw idag men sist fick jag så ont i skenbenet vilket oxå beror på att det är ett bra tag sedan jag gick ..
 
Maken åker och jobbar natt så vi går om varandra hela helgen, men men så är det med jobb som är utanför mån-fred tyvärr.
 
Men vi sparar till resan, det är lockande så man vet att något gott väntar runt hörnet :) 
 
Hur ser din fredag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt för dig med en ledig dag. För egen del har jag som pensionär inte direkt skillnad på dagarna. Jag jobbar ju lite men disponerar ändå min tid. Ja, inte när jag reser i jobbet förstås men det gör jag ju inte så ofta på vintern. Men mycket jobb kommer i sommar.
Här sk jag ut och leta lite sommarkläder inför resan och det är en utmaning att göra i februari. (Har kläder men sommarkläder här i Spanien)
Och samtidigt blir det, om det inte ä för halt) en rejäl promenad.
Kanske även lunch med vänner.
Kram och trevlig fredag.

2:a kommentar, skriven , av eval8:

Småkillarna ska komma på besök :) Sen får vi se...

Svar: låter mysigt🌿💙
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så härligt med helg! Själv fixar jag inför morgondagens kalas och det är en del att göra.

Kram och ha en fin fredag <3

Kommentera inlägget här :