Gillar denna stilen ..

publicerat i allmänt;
lånad bild från instagram
 
 
Jag gillar denna stilen bohoo / gipsy style både o kläder o heminredning jag följer en massa konton med just bilder på denna stilen.
 
Går lite åt shabby chic stil, är inte så mycket för bilder på mat o blommor på instagram, gillar olika stilar och att allt är inte perfekt.
 
 
Kommer att dela bilder här som jag fastnar för, men lite annat oxå så klart. Jag är nog rätt mixad skriver om allt i livet ..
 
Har nyss ätit och det blev av det jag åt i går, kastar aldrig mat, då jag är ensam så passade det mig perfekt.
 
Skall se mello som är i Malmö idag, sen blir det QX galan <3 
 
Hur ser din kväll ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Just nu är det God Morgon här, medan Sverige sover. Jag är lite dålig på heminredning, men kollar gärna. Bilden du visar är riktigt läcker, men inget för mig. Vitt är så fint, men jag är en riktig sölegris. Borde inte vistas i såna möbler! Hihi! Kram

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag hade en lugn Lördagskväll.
Blev ingen tv alls.

Ha en skön Söndag!
Kram

3:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Gillar också den stilen kram

4:e kommentar, skriven , av eval8:

Vi såg Mello, sen klassfesten. Nu är det söndag, lite ljusare, inget regn än :)

Svar: kan inte skicka iväg min kommentar hos dig heller :( kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Mellon gillar jag inte. Så segt och trist. Bäst är programledarna. Men jag såg med stort nöje QX galan och det är ju underhållning. Barnbarnen som var här gav upp Mellon och byggde lego i stället. Bra val tycker jag.
Vad gäller inredningsstilen känns den lite färglös för mig. Men ser man det i verkligheten så kanske det ser helt annorlunda ut. Men kul att se olika stilar.
kram!

Kommentera inlägget här :