Lite bilder bara

publicerat i Resa;
 
Ibland när jag är ledsen utan att det är något bara när det blivit för mkt så tittar jag på våra bilder från Grekland och blir genast glad varm i hjärtat och tankarna får min mamma oxå att träda fram i ljuset.
 
Vi hade lika ( jag ännu) stor passion för landet & allt därtill, glädjen att vistas där kan jag inte förklara med ord, många på jobb frågar varför åker du alltid dit??
 
Ja det är många faktorer som avgör och så är det, älskar allt med Grekland, på nåt skumt vis kommer mamma närmre mig i hjärtat då hon bodde där i 13 år kommer ofta tårar av lycka när jag tänker på det, mamma & pappa åkte alltid till Grekland & sista åren Kos.
 
Man behöver inte heller alltid ha en andledning till saker, utan det känns rätt punkt! Har massa bilder men bjuder på dessa idag så dröm er bort en stund ..
 
Jasso 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag gör också så. Det hjälper! Fina bilder du visar idag/E-L

Svar: Tack snälla
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :