Mysa till det ..

publicerat i allmänt;
 
Maken åkte i väg vid 17 tiden jag började bli hungrig hade lagt fram köttfärs och jag gjorde en favorit taco med nachochips, egen gjord sås o riven ost...
 
Mums va smaskigt det var, sen har tittat på köksstolar 2 st dom vi har har vi haft ett tag och ena har börjat spricka på sidan av dynan.
 
Hittade fina bild kommer sen, skall nog titta lite på min serie Grace & Frankie har ju bara sett några avsnitt.
 
Blir bara egen tid och det är helt ok efter så stressade dagar på jobbet. Att bara få vara utan några måste eller så.
 
Hur ser din kväll ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Kul att du kan blogga för det kan inte jag 🤣🤪ngt knas med tekniken grrrr.... tacos e aldrig fel så himla gott. Nej då självklart kan jag prata alla tider på dygnet☺️Kram

2:a kommentar, skriven , av ullie:

gillar blomman . ( ja o mina blommor hi hi )

va gjorde du sås utav ? salsa så ?
såg så gott ut
oj blir det stol köp eller vad?

puss o ha så skönt o vila dej o sov länge

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Skönt med egen tid och slippa måsten.

Kram

4:e kommentar, skriven , av Dittte:

Perfekt att disponera och äga din tid. Återhämtning är viktigt. v
Vi hade vänner här och åt räkor och delade upp oss i lag och "tävlade" med "På Spåret" i tv. Jätteroligt. Jag älskar frågesporter. En trevlig kväll. Och stan fortsatte vi med TP-
En riktigt rolig kväll.
Kram!

Svar: Låter som en kväll med mkt kvalitetstid :) kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :