Njutbart

publicerat i allmänt;
 
Njutbart med en kall pepsi max som stått ute på balkongen under några dagar, så gott love it ...
 
Dagen har gått i ett, efter jobbet åkte vi hem, jag vilade 30 minuter sov som en kratta i natt alltid så först efter ledighet.
 
Gjorde mat stekt falukorv med hög kötthalt, sötpotatis pommes, bea och baby spenat som grönt ..
 
Mätt & belåten är jag nu, sitter i soffan bloggar , skall titta lite på tv, innan sängen. Jobb 07.00  imorgon sen återbesök till läkaren ..inte ang knät.
 
Sen har jag 2 lediga dagar såå skönt, längtar efter min yoga har bokat in ett pass 19 feb nästa tisdag.
 
Skall sen prova på en annan klass oxå ...
 
Hur har din dag varit? sol utlovad i veckan det är glädjande :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Min dag har gått i hemmets vrå med lite pysslande blir alltid så när jag varit bortrest, kram ha en skön kväll ❤

2:a kommentar, skriven , av ullie:

va skönt du får va leig oxå =)
lät som go mat . här är det köffärslimpa o klyft potatis men glömde köpa lingonylt o inget kvar men men

ha en fin kväll kramar

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Den har varit väldigt intensiv men nu har jag hittat till soffan :D

Kram och ha en fin kväll <3

Svar: det finns bara en liten ruta för kommentar men inget att skicka* förstår att tankarna är extra hos din pappa idag och så är det ju önskar dig en fin dag kram <3
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Petra:

Skönt med lite ledighet ,går det bra med yogan ? Vi måste ju pratas vid ngn dag 💕Kram

Svar: Ja men kan ju bara gå då jag jobbar morgon...ja klart vi skall hjärtat kram å sov gott❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av eval8:

Trött och sliten idag, men hämtade B5 på dagis och blev lite kärleksboostad ;)

Svar: kan ännu inte skicka iväg kommentaren hos dig :(
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag dricker sällan läsk men gillar Pepsi Max.
Här skiner solen idag och det är ljuvligt.

Ha en fin dag!
Kram

Kommentera inlägget här :