Trivsamt ..

publicerat i allmänt;
 
Vid 12.45 åkte vi i väg för att som jag skrivit fika med min svärdotter, det var så mysigt och tiden gick som vanligt snabbt när man har trevligt.
 
Maken & jag åkte sen för att hämta min klocka som kommit, den jag fick i juklapp men var slut så vi fick vänta, vilket inte gjorde något alls.
 
Sen hade ett paket kommit som skulle hämtas en sak vi köpte till oss själv inlägg kommer sen om det. Ätit pizza gud va gott det var.
 
Till filmen sen blir det lite glass, men innan dess skall jag boka in massage till mig, mina axlar o nacke värker och är stela.
 
Allt för morgondagen är klart, så nu kan man koppla av resten av kvällen. En fridag går så snabbt, men dessto viktigare att ta tillvara på tiden.
 
Hur har din fredag varit?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Idag har dagen lunkat på. Vi har inte gjort allt för mycket men en kvällspromenad har vi hunnit med=)
Det låter som du haft en underbar fridag och ätit en god Pizza. Svensk Pizza kan jag längta efter väldigt mycket. Spännande att få din klocka nu.
Trevlig kväll/ kramiz

Svar: Låter som du med haft en fin dag, man uppskattar lugn o ro, ska snart sova jobb heög väntar kram 💙
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av ullie:

nja mycket nu om ja kan gå tillbaka till jobbet kanske inte o försäkringk bråkar som alltid usch man orkar inte då man inte mår bra så därav många tankar alltid o dåligt med pengar skit e de :( blir ju inte bättre me allt jäkla skiten

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Min fredag innehöll bland annat ett massagebesök. Jisses vad jag är öm idag! Men det kommer ju att bli bättre om någon dag :)

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Vilken vacker bild du visar. Ett riktigt vykort! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Grattis till julklockan! Kram

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så trevligt att din klapp kom men glöm inte att visa en blid på din klocka. Här blev det en lugn och skön kväll vilket var precis vad jag behövde. Jag som till och med middag en stund på eftermiddagen och när det händer då är jag trött.

Kram och god lördag <3

Svar: klart jag kommer visa den samma märke som din fina väska 😉kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Mums, gott med pizza kram

Kommentera inlägget här :