Alkofritt bubbel

publicerat i allmänt;
 
Fick lite oväntat besök innan idag, yngsta o barnen skulle in på lekan här i närheten, så jag gick ner & hade kaffe med mig.
 
Sen grillade vi på vår balkong och jag öppnade en flaska bubbel utan alkohol, jag tyckte den var ok dottern sa den är för sur.
 
Med lite is i så absolut, jag är ju inte för det söta vad gäller drycker. Jag grillade korv med hög kötthalt, hamburgare. 
 
Mums va gott fast det är en elgrill på balkongen. Behöver inte vara så märkvädrigt för att det skall bli mysigt.
 
Har din dag varit bra?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika Webersköld:

nej eakt man Gör det mysigt behöver inte va märkvärdig mat . men så mysigt o grilla . mysigt med lit besök man inte räknat med . va gör de på lekan ? lekar antar ja men om det är som fritids kramiz fina vännen ja ska ha vitt vin mosserande i morg har ja bestämt :D

Svar: Jadå så klart gumsan kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har också en elgrill men saknar en riktig kolgrill.
Kan dock inte ha en sån då hela altanen är byggd av trä.

Hoppas du får en fin Fredag!
Kram

Svar: Ja kol är nr 1 men man tar vad man får ;) kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hade också elgrill förr, tyckte det var toppen!/E-L

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hade också elgrill förr, tyckte det var toppen!/E-L

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken mysig dag det blev! Jag hade också en härlig dag :D

Kram och god fredag <3

Svar: Ja mkt ha en fin fredag kram <3
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :