Bilder

publicerat i allmänt;
 
Vi var ju på besök hos äldsta o familj i onsdags för dem har flyttat till Ystad och vi har inte hunnit vara där, då dem flyyttade när vi reste sen har det gått i ett. Men nu var vi där & det blev fika o grillat och så stort hus.
 
Super fint inrett dottern gillar inredning som jag o den andra dottern. Huset var på 260kvm så man kunde gå vilsen ha ha ha.
 
Det var så roligt att ses mitt äldsta barnbarn är ju snart 13 år och hon hängde med mormor hela tiden tyckte det var skoj att ses ...
 
Vi kommer att ses mer framöver sa vi, men svårt när jag & maken inte är lediga så mkt ihopa mellan varven.
 
En härlig dag med goda skratt & gott bubbel o god mat & sällskap & lilla Alvin ville va med på bild en sötnos är han.
 
Kram nu måste jag skynda snart jobb! trevlig fredag alla <3
 
KRAM

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Så trevligt besök i Ystad!! Ystad är en jätte mysig stad. Ja, många gånger så kan man inte få till det. Nu verkar ni haft en mysig dag tillsammans och god mat!!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vad trevligt att ni fick till ett besök nu! men visst är det knepigt att få det att passa när man jobbar. Mysigt med ditt barnbarn som gärna ville vara med dig. Förstår att du saknar henne.
Kram och trevlig fredag.

3:e kommentar, skriven , av blondina:

Gud så skönt det ser ut gumman :) Hoppas att du får en underbar fredag vännen :) <3 sv; Ja varför ha bråttom någonstans när man har semester men på månd tar den slut men för mig gör det ingenting :D Kram fina du <3

Svar: Eller hur, ja jag har jobbhelg till 21 alla dagar även ikväll kram snygging
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Men åh så mysigt detta ser ut vad härligt att ni fick till en träff,kram

Svar: Ja verkligen kram hjärtat
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Gerd:

SÅ mysigt!
Nu väntar jag på mys i en vecka med de små barnbarnen. Kram!

Svar: åh va mysigt Gerd, ha en fin helg här är det bara jobb kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Alltid kul att träffa sina barn! E-L

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Alltid kul att träffa sina barn! E-L

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Så mysigt ni hade det!
Härligt med barnbarn!

Kram

9:e kommentar, skriven , av Bi:

Så fina och så lika varandra ni är 💕

Svar: tycker du? jag o den yngsta är mest lika :) kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :