Black shoes...

publicerat i skor;
Black shoes bytte ett par skor & köpte dessa i stället av märket tamaris* i skinn och är väldigt bekväma att gå i ..men det fick jag gjort innan jag började jobba.
 
 
Söndag & sista dagen jag skall jobba, det gick helt ok i går dock fick jag en förkylning från ingenstans & började sticka i halsen. Inte blev det bättre mot kvällen eller idag.
 
Vaknade nu för en stund sedan & täppt i näsan tjock i halsen, fy attan. Tog avledon och går till jobbet ändå. Sen 2 lediga dagar att vila upp mig på.
 
Kanske kör vi till Kiviksmarknad i morgon om jag mår ok, och vädret är bra. Har ju varit sköna kvällar ute när jag varit hemma, tagit en cider & bara njutit en stund innan soffläget.
 
Nu skall jag dricka mitt kaffe...
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hilma Eklund:

Såååå fina skor ju!! <3

Svar: tack :)
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :