Det blev en tur till...

publicerat i allmänt;
 
 
 
Det blev ju en tur till Röstångamarknad vi blev fulla i skratt, endast kontanter togs emot för att parkera, så tillbaka till ica för att hämta, där var an tvungen att handla för att få ut pengar.
 
Vi blev så fulla i skratt, för det var den enda utttag som fanns i hålan. Regnet gjorde att vi 1 gång fick sätta oss o vänta i bilen. Sen blev det langos vi delade en, undviket mjöl, dock fick jag känning ändå.
 
 
Men gott var det vill jag lova, köpte denna lilla börs från en afrikansk kvinna så söt att ha med på stranden tex. Sen ringde yngsta bjöd på kaffe så vi svängde inom där en stund.
 
Hennes kille hade kommit hem & hade en liten sak till oss från södra Europa, jag blev såååå glad, för just det jag fick hade jag letat efter överallt på nätet & slut överallt.
 
Bild kommer ....
 
Har du varit på någon marknad? 
 
Kram 

Taggar: Röstångamarknad, Söndag, langos, present;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh typiskt med regn då! Har aldrig testat langos men verkar inte så dumt :D<3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja Kiviks. Det räcker länge😜var för Markaryds vårmarknad också. E-L

3:e kommentar, skriven , av petra:

Nix varken varken marknad eller någon loppis fast vi åkt förbi en jäkla massa:) älskar ju loppisar,kram

4:e kommentar, skriven , av Ullie:

nej men vva gulligt hoppas på nåt du ville ha då så fin vasen är o börsen bra att ha md på sem ju lite lagom o bära på
du sover nog gott nu men ja säger natti pussen kommer här sov så gott kraaaaaaaaaaaam

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej jag har inte varit på någon marknad på länge och langos har jag faktiskt aldrig ätit.

Ha en toppendag!
Kram

6:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Mysigt med marknad kram

7:e kommentar, skriven , av Bi:

Ja vi har varit på många marknader runt där vi bor och så våran marknad härhemma med artister, massor av marknadsstånd men jag tycker det är samma samma prylar oavsett var marknaden är ! Langos är ju jättegott och för att inte tala om en strömmingsburgare ..

Kram å ha det gott fina bloggvän ❤

Kommentera inlägget här :