På bussen

publicerat i allmänt;

På bussen på väg till jobbet, klockan är 06.25 jag känner mig yr och borde stannat i sängen.

Men nu är jag här o hoppas dagen går bra, åker hem efter o vilar mig. Igår hämtade jag mina badskor jag beställt på rean. Crocs men herre jesus va sköna dom satt på hela dan hemma ha ha .

Tog en islatte på fiket men efrer 1,5 timme orkade jag inte mer utan gick hem.Målade wn pelare som vi har velat föra typ några år, får dock måla en fång till.

Hoppas ni får en solig dag 

Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ejmis:

Vilken modell på Crocs köpte du?

Svar: Rosa flipflop
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av eval8:

Det är väl inte så bra för de gamla om du är sjuk på jobbet?
Sköna skor är toppen!

Svar: ingen feber så är ok
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Hilma Eklund:

Hoppas att dagen blir okej fina du! KRAM <33

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Knepigt att du inte är helt ok. Men testa med massor av ingefära och citron. Kanske kan lindra. (Varmt citronvatten, lite honung och med finstrimlad ingefära i )
Och sköna skor är ju nog så viktigt.
Önskar dig en fin dag.
Jobbdag även här.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av Bi:

Hoppas det gick bra på jobbet idag och att yrseln försvann det är inte kul ha yrsel .Det är guld värt ha sköna skor det är ett måste för fötterna 👌
Kram till dig ❤

6:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åh vad mysigt med en liten fika! Hoppas du haft det bra på jobbet vännen <3

Kommentera inlägget här :