Torsdag

publicerat i allmänt;
 
Åh vad jag längtar efter en kall frappè men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge he he he 
 
Sov morgon idag maken jobbar, men jag har me time då. Får se vad jag gör eller inte gör ..
 
Inga planer allafall, men allt kan hända. Igår åkte vi till äldsta dottern lämnade en försenad present & dem ville vi skulle stanna så det blev så. Bilder kommer.
 
Mitt äldsta barnbarn Felly var såå glad över att vi kom & hon lämnade knappt min sida. Älskade unge 
 
Var hos sjukgymnasten igår mindre kul men fick ett svar på varför jag har ont i foten & det var som jag trodde. Stressfraktur!
 
Det är då små frakturer i foten ovansida går mkt och fort, bla bara att gilla läget det läks ut själv.
 
Knät på andra sidan än det som skall röntgas är svullet, men smärtan är från hell. Hon sa man kan operera pga smärtan då det är artros men inget lätt op.
 
Men jag kan inte heller leva med denna smärtan, men jag skall träna efter hennes rek så får vi se.
 
Nog om sjukdom! skönt att få veta ändå ...nu skall jag njuta av mitt kaffe...
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Husses knä är fortfarande inte bra men de undviker in i det längsta att operera. Är man dessutom inte purung så undviker de det i största möjliga mån. Husse fick besked om att bara om knäet låser sig i ett fast läge är det tal om operation... Suck. Smärtlindring och sjukgymnastik är det som gäller.

Här blir det förmodligen en tur till stranden.

Kram och ha en bra dag <3

2:a kommentar, skriven , av Angelica Wåhlin:

Skönt med lite sovmorgon :)

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

I alla fall bra att veta vad som orsakar smärtan - även om den inte försvinner-
Försök att vila fot och knä när du är ledig så kanske det gör mindre ont när du inte står och går.
Mysigt med besök hos dotter och barnbarn.
Kram och trevlig torsdag.

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Det är alltid skönt att få veta varför man har ont även om det svider. Därefter måste man besluta vad som ska göras. Operation kanske inte det första valet men om man har ont... vad gör man då...
Hoppas du får bra tips av sjukgymnasten!! Kram

5:e kommentar, skriven , av Hilma Eklund:

Hoppas du haft en fin dag :) Kaffe på morgonen, vad skulle vi göra utan det? Hihi :) kram!

Svar: Ja precis vad vore livet utan kaffe? kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :