Weekend

publicerat i Tips;
lånad bild
 
Ja ibland åker man iväg bara för några dagar, och att ha en bra väska är ett måste, men är den snygg oxå så är det dubbelt så kul.
 
Denna sötnosen hittade jag på hm för 199kr ja jag har inte köpt den för jag har 2 st weekend bagar.
 
Men kul med tips om någon kanske går i köp tankar på just en weekend bag. Vi köpte en kabinväska som otur nog gick sönder i låtet efter en helg, men 5 års garanti så fixades låset på 2 min nästan på inköps stället.
 
Diskmaskinen går för fullt, tvn är på utan ljud, jag sitter i mysisar och kommer göra det resten av dan. Dusch & hårtvätt skall utföras senare.
 
Förbereder för en jobb vecka ...
 
Har du nån weekend bag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Nej, det har jag inte. /E-L

2:a kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Ja det har jag. Är ju den typen som köper väskor hela tiden, ha ha. Så jag har väskor till alla tillfällen.
Så skönt att bara vara det är samma här. Jag har gått i morgonrock ända tills nyss. Tog en dusch och fick på mig pyjamas. Härligt när det är regnig ute, förbereda veckan. Vi jobbar två veckor till innan sem. När har du sem.
Kram 💞💞

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Men åh wow denna var ju himla fin! :D <3

4:e kommentar, skriven , av petra:

Väskor kan man aldrig få för många av:) snygg ,kramar

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilken snygg väska! Jag har två riktigt bra weekendbagar från "Long Champ" i olika storlekar. En smultronröd och en svart. Har haft den i flera år och de är med ibland. Men ofta tar jag min smidiga kabinväska med hjul. Beror på vart jag ska...Har alltid datorn med mig och vill helst inte bära en tyngre väska. Vi har ingen bil så då blir det mer och längre att bära.
Önskar dig en skön kväll.

6:e kommentar, skriven , av Ulrika Webersköld:

tyvärr hon som är pank hae gärna önskat en men ja ha ha rosa är ju in färg deffinitivt hi hi . ha en jätte fin dag i morg kramar

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nä det tror jag inte att jag har.
Ha en fin början på veckan!

Kram

Kommentera inlägget här :