En härlig söndag

publicerat i allmänt;
 
Vi har haft en härlig söndag, började i lugn o ro sen mötte vi yngsta o barnen på lekan här i hamnen, vi kom på att det var ju rätt varmt så vi körde till stranden vid dottern bor.
 
Inte för att det var lika varmt, blev inget bad för mig men kidsen badade för fullt, så är ju barn.
 
Vi hade super mysigt där nere, en sån där lugn o skön söndag, såg när jag kom hem och tog ut linserna att jag hade bränt mig i pannan lite jag glömmer aldrig solkräm normalt sätt.
 
Även efter remmen på fötterna ser jag skillnad, och det var inte så länge vi satt på lekan, men tillräckligt tydligen.
 
Ja nu hemma ätit förberett för i morgon bitti till jobb, koppla av i soffan nu innan sängen kallar.
 
Hur har din dag varit?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ullie:

gumman varför har du så ont på ovansidan ?
ja jag tycker synd om dej som oxå har ont det är så jobbigt <3
men va mysigt ni fick vi har haft typ 22 gr men ingen sol kändes som åska sådär klibbigt o huvudvärk men ja regnet kommer säkert i natt

största kramen till min gumms <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Låter som en skön söndag.
Var iväg och träffade en väninna som jag inte sett på länge. Jättetrevligt och det vackra vädret gjorde sitt till.
Kvällen hemma på balkongen tillsammans med vänner.
Önskar dig en fin måndag.

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Låter som en lugn och skön Söndag.
Det var det hos mig också.

Kram och ha en fin början på veckan!

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Min söndag blev bra. Vi fick uträttat det som vi skulle och sedan tog jag det bara lugnt.

Kram och ha en fin måndag <3

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Ja, det gäller att vara försiktig i solen. Den tar mer än vad man tror. Jag är väldigt noggrann att smörja in mig i ansiktet och på axlar. Skön Söndag med dotter och barnbarn fick du iaf även om det inte blev ett dopp i havet. Trevlig arbetsdag/ kram

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så mysigt vännen , här var det grymt varmt igår så det blev poolen 🌸💕kram

Svar: kunde inte kommentera hos dig snygging kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Kourtney Yasmine Styles:

asså förr om somrarna fick man inte färg så lätt!! nu märker jag direkt om jag glömt smörja in mig!! :O ändå sitter jag inte o pressar utan går promenader (ca 1 timmes) 2 ggr/dag med barnvagnen liksom! =) men smörjar jag in mig får jag fin färg :) jag älskar värmen men tyvärr e jag allergisk mor gräspollen vilket e under högsommaren! min dotter gjillar inte värmen, tur att hon älskar att bada o svalka av sig hehe!

Kommentera inlägget här :