En skön sovmorgon..

publicerat i allmänt;
 
En skön sovmorgon har vi haft idag, skönt faktiskt inte var eller är  det nån värme ute då jag öppnade balkongdörren 17 grader bara just nu.
 
Kaffet är gjort maken läser jag bloggar, en skön söndagsmorgon med andra ord. Planer på agendan nej inte ännu, men lite tankar om att köra ut en sväng kanske.
 
Ang mina fötter (igen) så har jag smärtor ovansidan ( någon frågade) som en brännande känsla på olika punkter.
 
Snart inte lönt att söka för det, då jag blir runt skickad ändå. I morgon jobbar jag 7.30 inga planer denna veckan, skönt för förra hade jag för mkt ...sen fick jag bytt midsommar från kvälls jobb till morgonjobb.
 
Ska ner en sväng till syrran o hennes make en sväng, blir inte sent då jag dagen efter jobbar 7.30-20.00 sen 7-16 sönd. Man är rätt så mör kan jag säga, är det varmt oxå så är det ännu värre inne på jobbet.
 
Men nu skall jah njuta av söndagen som jag är ledig o inte tänka jobb.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken mysig start på dagen och fy vad jobbigt du har det med fötterna! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Usch det låter inte som det roligaste med fötterna, hoppas verkligen att det blir bättre! <3

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Ibland är det inte lätt att få rätsida på det där med smärtor :-(

Här blev det en tur till Malmö igen men nu är vi hemma.

Kram och ha en bra dag <3

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi fick lite experthjälp, den lille snickaren med familj kom ett tag. Nu får vi sätta lite fart😜E-L

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trist med värken men vore ju bra om du fick veta varifrån den kom. Kanske kan du prata med ortopeden när du ska dit. Låter som en god tanke att ta det lugnt.
Strålande sol i Stockholm så jag har varit ute med vänner. Jättetrevligt. Nu jobb hemma ett tag.
Trevlig kväll!
Kram

Kommentera inlägget här :