Here we come Greece

publicerat i resor;
 
 
 
 
 
 
 
Ja mina kära läsare & bloggare när ni läser detta är jag/vi på väg för jag hinner inte sitta med det innan ju :) 
 
Hoppas det är nån marknad för det är kul att gå på dock inte där det är fisk hua vad det luktar, det var det en gång när vi var där ..
 
Men färsk frukt är kul att köpa man äter så mkt mer vattenmelon i Grekland, så har man lite feta ost till det är mumma.
 
Mat & dryck är gott sen är det alltid godare när man kan sitta ute & äta det ...för sen är man dödstrött redan vid 22 tiden ha ha ha 
 
Ja det är sant, jag är så trött för man är ute hela dagarna, sen brukar maken sitta kvar uppe med sin mamma o prata. 
 
Jag kommer att blogga från mobilen, så hoppas ni hänger med ..
 
Kram va rädda om er <3 
 
 

Taggar: Evia, Grekland, Resa, maken & jag, svärmor, tillsammans;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Ha en härlig resa kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ha en superbäst semester!!!!!🇬🇷💙🇬🇷Καλό ταξίδι!!!!

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Önskar er en riktigt härlig resa! Självklart hänger jag med via mobilen :D

Kram <3

4:e kommentar, skriven , av Gerd:

Ha det så underbart! Jag hänger me´
Kram!

Svar: åh va roligt kram Gerd
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Vi åker till Antikyra nästa Lördag. Min man ska jobba där. Ca en timme från Athen ( 6/ 8 mil). Hur länge ska du vara där?
Trevlig semester🤗

Svar: låter mysigt vi åker hem 4 juni ☀️tack det ska vi ha kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ha det jätteskönt nu!/E-L

Svar: lite mulet idag men varmt miljöombyte är skönt oavsett väder ha det gott
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :