Kalimera

publicerat i allmänt;

Sitter på terassen dricker mitt kaffe vi sov till 10.00 idag blir ju 9 hemma, tittade inte ens på mello gud så triat det var.

Synd om Sverige som borde komma 1a skit låtar för min smak sämre än på länge. Men men sovit gott dock har maken snurrat runt i sängen vilket jag vaknar upp utav. 

Svärmor är uppe tidigt tar sina mediciner, lägger sig igen, fåglarna kvittrar, tupparna gal, hundar skäller, ja allt i sin ordning alltså. Vädret är sådär idag molnigt men varmt avstår stranden vi kommer åka o handla lite, ut på lite fotorunda. 

Maten vill svärmor göra, så vid 17 äter vi middag, sen blir det nog en tur ner i byn för kaffe eller nåt annat gott i glaset.

Vi njuter för fullt...

Såg du mello? Vad tyckte du?

Kram 💙

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det blev onekligen lite platt fall där på slutet även om en sjätteplats inte är så dåligt.

Njut nu av sol och värme :D

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Mellon slutade onekligen inte som jag trodde. 6e plats är väl bra men Nederländerna förtjänade dock en första plats. Förstår mig inte på delröstnongen från folket. Ha en riktigt bra semester och njut av livet// kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det var så tråkigt, så dåliga bidrag. Jag gick och la mig direkt sista låten börjat!/E-L

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vi lyssnade på låtarna men skippade röstningen. Tyckte det hela var en seg tillställning med många trista bidrag som var sövande i sig. Gillade verkligen Sveriges bidrag. Men vad skulle Madonna där att göra? Hon tillförde inget i mitt tycke.
Vad skönt att ni tar en lugn hemmadag.
Ha det gott!
Kram!

Svar: Madonna borde skämmas att ta emot den summa pengar för 2 låtar, hon tillhör inte mina favoriter...kram skön kväll ☀️
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag tittade på Mellon å tycker den var sämsta på mycket länge 👎👎👎
Ha det underbart hos svärmor och njut ..

Kram Bi 😚

Svar: Ja vi var nog många som tyckte så i år ja vi njuter för fullt kram fina BI
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av petra:

jäklar vilken rysare det var igår på mello,grymt spännnande, han var så bra våran Lundvik. Ha en härlig semester , kram

Svar: Ja hsn var så klart bäst ha det gott kram fina
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :