Olivträdet utanför

publicerat i allmänt;

Nyss vaknat känns som man aldrig får sova ut, planen som övar kör här över o det låter som dom kör ovanpå precis. 

Öppnade dörren jag ser det stora olivträdet utanför,fåglarna kvittrar som bara den, maken sover gott ännu.

Jag har en tid 11.30 på salongen för naglar, bara 2 dagar efter vi kom flagna en bit av på pelfingret, ja ingen big deal men vill behålla dom fina o hela under dom 2 veck vi är här, ja sen kanske det inte blur bra men strunt samma bara den är hel, just rivs den o fastnar lite överallt.

Halvsoligt ute men redan jätte varmt, så vi tar det lugnt snart upp & fixa kaffe sätta mig på altanen o bara njuta av ledigheten.

Hur ser din dag ut? 

Kram ❤ 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Själv ska jag slava i gruvan hela dagen och sedan storhandla. Känns väl lagom roligt... Kram och ha det skönt i värmen <3

2:a kommentar, skriven , av eval8:

Vaknade hos B5 och B6, snabbgos, sen dagis för dem, jag hem och gjorde mig klar för jobbet. Efter jobbet slingade jag en kompis, sen fikade vi hos Yngsta.

Svar: låter bra ju mysigt ha det gott å fin torsdag
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :