Packat & klart

publicerat i allmänt;
 
 
Då var det packat & klart men inte lätt, att vara begränsad med vad som skall med men det gick ändå, man behöver inte så mkt då vi tvättar hos svärmor.
 
Hon är så glad att vi kommer, kommer bli så mysigt massa pussar o kramar men så är det alltid i Grekland, dock blir det lite mer när man är så nära.
 
Allt är fixat så vi kan koppla av och titta på lets dance, åker vid 08.00 i morgon så det är inte super tidigt. Skönt för vi åker tidigare än förra året tex.
 
Blir lite glass till tv i kväll gott gott, är det fredag så är det ;) 
 
Ha det gott så hoppas jag du följer med på resan ....
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Åh, vad skönt att ha kommit så långt! Lycka till med resan!
Kram!

Svar: Tack goa Gerd va rädd om dig kram ❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Bi:

Klart jag följer med på resan . Ha det gott å njut nu med dina kära !
Kram ❤

Svar: Tack Bi kul att se dig kram ❤❤❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så sant! Man behöver egentligen väldigt lite med sig. Jag reser alltid bara med handbagage om jag är borta en vecka och även till Spanien. (Men där har jag å andra sidan det jag behöver av det mesta.)
Önskar er en fin resa och visst följer jag med.
Kram!

Svar: Ja vi är borta 2,5 veck jag är klädgalen så det blev en utmaning för mig ha ha kram ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Självklar hänger jag med och önskar er naturligtvis en härlig resa!

Kram och ta ett bad för mig med <3

Svar: Jag lovar det 🇬🇷kram ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ha en härlig semester nu! Njut. E-L

Svar: Tack snälla, ja d ska vi göra ❤
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Men alltså åh! Ha det BÄST hjärtat och hoppas resan går bra <3

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ha en trevlig resa!

Kram

Kommentera inlägget här :