För mig morgon

publicerat i allmänt;
 
Morgon för mig men det är så och jag sov länge nu njuter jag av mitt kaffe med min älskade make som är min största kärlek i livet, Mr right.
 
Vi skall umgås själv, ägna oss åt oss själv, köra ut fota, fika, njuta av varandras  sällskap. Så helgen är ägnad oss ..
 
Inte bästa vädret men uppehåll slipper regnet ännu, hoppas det fortsätter så. Kvällen bjuder på taco film, serie tänkte börja se en ny med en favvo skådis faktiskt.
 
Rikard. Gere och serien mother, father , son på cmore tror jag den går. Så kommer bli en skön helg för min del ...
 
Lev här & nu <3 
 
Hur ser din lördag ut?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att ni båda är lediga. Barnbarnen ska vara här i helgen och det ska bli så roligt. Får se vad vi hittar på men bio och restaurangbesök idag och kanske museum i morgon. Stockholm har mycket att erbjuda. Kram och trevlig lördag😀

2:a kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Låter mysigt kram

3:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Vad skönt att ni båda två är lediga💛🤗Väntar på vecka 43. Då har min älskling Mats ledig vecka
Klädtvätt här o kanske en sväng till stan med sonen
Ha en härlig lördag Kramar 💕

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Vilken mysig och avkopplande helg som väntar er. Här blir det kalas i kväll och i morgon full rulle.

Kram och ha en härlig lördag!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Skönt! Lugn och skön lördag för oss också!/E-L

6:e kommentar, skriven , av Carro:

låter som en väldigt bra lördag :) jag är bara hemma och tar det lugnt hela dagen!

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Härligt med en helg då ni båda är lediga och kan ägna tiden åt varandra.

Ha en fin Söndag!
Kram

8:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Hej fina du🙏Köpte en egen domän på WordPress, så nu har jag den gamla paulahelenas.com tillbaka

Kramar

Kommentera inlägget här :