Inte riktigt som jag tänkt

publicerat i allmänt;
 
Söndag förmiddag/morgon sov till 10.00 kaffet smakar alltid ljuvligt, gårdagen blev inte alls som tänkt, mitt mående svängde snabbt & klimakteriet gjorde sig påmind.
 
Vi gick ut en sväng & handlade sen hema och jag stannade hemma bara, blev taco kväll men det har jag påmints om hela natten i magen.
 
Har ju ibs och känsliga tarmar så ibland blir det så. Idag gråväder men det gör inget alls, bara vara är inte alls dåligt med tanke på att jag har 6 av 7 dagar att jobba denna vecka som kommer.
 
Kanske en promis ut sen under dagen ...
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Tråkigt att magen gjorde sig påmind :-( Husse har IBS så jag vet precis hur det är...

Här blir det hundrelaterade sysslor och sedan valpkurs.

Kram och ha en bra dag <3

2:a kommentar, skriven , av Sara Ekman:

Skönt o sova länge <3 Jobbigt med magen, hoppas det är bättre idag. Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trist att du inte mådde bra och då är det lika bar att ta det lugnt.
Jag har haft barnbarnen här sedan igår och det är så mysigt och vi har både varit på restaurang, lekt ute, spelat fotboll och byggt lego. Men i eftermiddag ska de tillbaka igen till Uppsala.
Önskar dig en fin söndag.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi har avslutat husvagnssäsongen. Lite att stå i med det, men tagit det rätt lugnt. Hoppas magen rättat till sig/E-L

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi har avslutat husvagnssäsongen. Lite att stå i med det, men tagit det rätt lugnt. Hoppas magen rättat till sig/E-L

Kommentera inlägget här :