Måndag igen ...

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Ungefär sådär är det ha ha så är det och inget konstigt med det. Känner mig inte alls utvilad och det får man ta för helgen blir inte längre än så :) 
 
Måndag & idag blir det träning på gymet, sen jobb till 21 så inte mer än det hinner jag med.
 
Gårdagen blev vi bjudna på kaffe hos yngsta & alltid trevligt, hon höll på att göra en soppa, som inte alls var dum.
 
Har väl 6 av 7 dagar att jobba denna vecka men tiderna gör det bättre än förr , man måste ta igen dagar någonstans ju.
 
Skall göra lite rodd, cykel, axelträning i dag tänkte jag, för jag har ont i mina axlar sen sist jag körde en rullstol.
 
Nu dricker jag mitt kaffe sen ner på gymmet ...
 
Hur ser din dag ut?
 
 
Kram 
 
 

Taggar: jobb, måndag, träning;

Kommentera inlägget här :