Torsdag kväll

publicerat i allmänt;

Ja då var 2 tidiga mornar avverkade, sista i morgon och så skönt är det.Haft en hel del att göra på jobbet samtidigt som jag älskar att jobba.

Skall ha en skön och mysig helg med maken, vilket uppskattas. God mat, samtal, film, serier lite bubbel...

Kanske bio en dag vi får se, är nöjd att vara hemma och lite ute så klart om det är fint väder. 

Men nu torsdag och tittar på efter fem på 4an, blir tidig sängång för klockan ringer 05.50..

Längtar du till fredag? Planer? 

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Nix, vi får allt vänta en dag till innan fredagen behagar komma!
Helgen kommer för vår del att vara lugn, men man vet aldrig! Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag ser fram emot fredagen och helgen även om den inte kommer att bli avkopplande. Jag har saker inplanerade fredag, lördag och söndag men man kan i alla fall sova lite längre.

Kram <3

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det är sista fredagen som vi kör till husvagnen denna säsongen. Det känns alltid lite tråkigt, men man vet ju om det. Njut av din lediga helg!/E-L

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det är sista fredagen som vi kör till husvagnen denna säsongen. Det känns alltid lite tråkigt, men man vet ju om det. Njut av din lediga helg!/E-L

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Eftersom jag vanligtvis disponerar min tid så är inte numer fredagarna speciella. Ja, inte helgerna heller. För jag har helg så ofta jag vill. Eftersom jag nu har bältros så blir det en lugn fredag. Hade lunchträff med vänner men har skjutit upp den. Däremot en vända ut. Annars inte direkt något som händer idag. Jo, god mat hemma.
Trevlig fredag

6:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Spännande med nya produkter 🤗
Jag har inget puder utan nöjer mig med ingrodd medelhavs solbränna 🤗
Trevlig helg// kramiz
Ha en riktigt mysig helg med din make÷))

Kommentera inlägget här :