Att hålla värmen hela vägen ner

publicerat i kläder;
För min del är det super viktigt att nu hålla värmen uppifrån & ner hela vägen över knäna oxå, förra året letade jag efter en maxi kappa i dun men svårt att hitta.
 
Men i år hittade jag & denna är det som jag köpt & väntar på att användas, kommer bli en favorit i kylan med huva oxå. 
 
Har förra året köpt underställ, akka allväder stövlar fodrade så vintern kan komma ha ha ha ..
 
Även termobyxor köpte jag förresten i Ullared, för endast 129kr wow bra att ha om man skall ut i skogen tex för det är mysigt med varm choklad eller kaffe med sig.
 
Har du rejäla kläder mot kyla?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja jag är rustad inför vintern men borde köpa en hellång kappa och den där var snygg och ser varm o skön ut du har så bra smak i kläder 👌

Kram fina vän ♥️

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag köper sällan riktigt varma kläder förutom när vi ska till Sierra Nevada där det kan bli kallt. Jag har en liknande jacka i svart. Gillar den jätte mycket. Dessutom förstår jag att termobyxor behövs en kall dag i Sverige// kram

3:e kommentar, skriven , av Carro:

snygg!!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Har en alldeles för varm jacka, så köpte en annan. Termobyxor har jag inte. Drar på ett par vindbyxor utanpå jeansen om det är riktigt nödvändigt. /E-L

5:e kommentar, skriven , av Bi:

Ja jag är rustad inför vintern ... glömde fylla i mitt namn
Anonym är jag Bi

6:e kommentar, skriven , av Ullie:

bra me byxorna om u ska a me barnbarnen
a snygg jackan är har oxå en som går nere id knäna nästan helt perfekt om rumoan säger ja

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det har jag i och för sig men jag skulle gärna vilja ha en längre kappa som denna. Riktigt snygg!

Kram

8:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken fin jacka och den ser riktigt mysig ut! <3 Kramis

Kommentera inlägget här :