Ett bättre alla fall

publicerat i allmänt;

Nu har jag sett mitt kommande schema, det är genomtänkt så det vlir bättre för mig.

Har varit med o styrt hur jag bör jobba för att slippa bli sjukskriven , sen kan man inte hjälpa Om det händer ändå,men då har jag gjort mitt yttersta. 

Dagen i är för att slippa prata jobb ännu, så skall jag åka o byta piercing smycke i naveln, sen ta foto för nytt körkort som går ut  28 sept. 

Annars är dagen ledig vilket är skönt,  lite fredagsmys ikväll blir det, fast jag tycker vi har mys varje semesterdag ...

Vad skall du hitta på denna fredag?

Kram❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Härliga planer och ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Jag jobbar som vanligt och sedan ska jag uträtta några ärenden. I kväll tänker jag bara koppla av.

Kram och ha en bra dag <3

3:e kommentar, skriven , av eval8:

Gör du körkortet på Transportstyrelsen eller trafikverket. Kommer inte ihåg vilket det är, men iaf betydligt smidigare än att först fotas, sen skicka in papper...
Vi ska köra till Smultronstället när Maken kommer från jobbet. Sen ska vi bara ha en slappe-helg!
Bra med ditt nya schema!

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag var uppe tidigt i morse och åkte med SAS till München och fortsatte söderut genom ett vackert Bayern till Salzburg i Österrike. En så vacker stad. Bor jättebra i den gamla delen av stan och har varit ute och tittat. Har varit här förr men bara vintertid och nu ser det lite annorlunda ut. Men fortfarande så vackert. Landskapet runt om är precis som i filmen "Sound of Music. ".
Vad bra att du nu äntligen fått ett nytt schema som kan fungera.
Kram och trevlig kväll

5:e kommentar, skriven , av Gerd:

Så skönt med ditt nya schema, lycka till!
Du har säkert haft en fin dag hittills. Det har jag med, i stort sett.
Fredagskram!

Kommentera inlägget här :