Go kväll ..

publicerat i allmänt;
 
Go kväll i regnet i alla fall här vi bor regnar det för fullt. Att vara inne är så skönt och tända upp med ljus och bara vara...det är lyx för mig.
 
Behöver inte sol för det har jag fått i 2 veckor samt i maj/juni så jag är nöjd att bara få umgås med maken och bara göra sånt man vill och har lust med.
 
Imorgon skall maken i väg & klippa sig, sen skall vi ut lite om vädret tillåter, men det det sagt att det skall bli fint väder 19 grader.
 
Annars får vi vara hemma och fixa lite i skåpen och sortera sommar kläder. För dom skall fram igen i januari ha ha ha.
 
Sen skall jag ta tag i träning, kosten, för har ju ätit en del onyttigheter som jag måste ta tag i för min egen skull...några extra kilo vill man inte dras med sen.
 
Nu blir det lite tv sen vår serie ...
 
 
Ha en god kväll ..kram <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas din dag var bra! Freja

Svar: Kommer inte in på din blogg :(
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det regnar här oxå ikväll/E-L

3:e kommentar, skriven , av petra:

SÅ mysigt att prata med dig i går och fin shopping :) kramar

Svar: Alltid mysigt vännen kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Nog regnade det rejält igår och självklart när jag var ute med hundarna. I dag har i alla fall solen hittat oss och jag förmodar att det är samma sak hos er.

Även här tas det krafttag med kosten för några kilon ska bort.

Kram och ha en bra dag <3

Svar: Ja det kan lätt rusa iväg hehe kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :