Här var vi igår ...

publicerat i allmänt;
 
Igår hande vi här eller hamnade o hamnade vi gör alltid en tur hit efter semestern, 2 ggr om året blir det vår & sensommar.
 
Inte alls mkt folk hittade en del höst/vinter kläder i snyggt gult som jag gillar.man får en del för perngarna ändå ..
 
Julsakerna var på plats dock inget av intresse för min del denna gång, tanken på jul just nu bläääää.
 
Blir vilodag idag sov till 11.00 skall ta en promenad sen med maken. Man är ju lite halv seg ...
 
Detta blev det igår ..
 
Kläder
 
handväska
 
termobyxor
 
korthållare
 
masker ( ansikte)
 
1 täckjacka gul 
 
sen lite förbruknings saker för wc 
 
Så jag var nöjd, maken köpte lite kläder ...
 
Mat & fika sen hemgång ....
 
Hur ser din onsdag ut?
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Sådana rutiga byxor köpte jag på lager157, ville inte riskera att de inte fanns i år på Gekås, när vi väl kommer dit. Gult vill jag inte ha, då skulle jag se mer död än levande ut! Men det är fint på dem som kan ha det.
Julsaker, när det har man väl så det räcker och blir över. Ha en fin onsdag!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Kul att dagen blev lyckad Jag har ju aldrig varit här och vet inte vad jag skulle handla. Har allt och lite till. Och ensar ut. Men kanske blir det ett studiebesök vid tillfälle.
Jag är kvar i Österrike och har en fin dag framför mig. Så vackert här. Och strålande sol och +22 grader.
Kram och trevlig onsdag.

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Grattis till en lyckad shopping. Själv vägrar jag att åka dit trots att jag gillar att shoppa ;-)

Kram <3

4:e kommentar, skriven , av Paula_liinas :

En bra dag här. Var ut på promenad med Bella. Städat o tvättar kläder. En lugn kväll blir det
Ha en trevlig kväll
Kramar 💕

5:e kommentar, skriven , av Paula_liinas :

En bra dag här. Var ut på promenad med Bella. Städat o tvättar kläder. En lugn kväll blir det
Ha en trevlig kväll
Kramar 💕

6:e kommentar, skriven , av Bi:

Gu så mycket snyggt du köpt fina höstfärger själv gillar jag rost och brunt trots jag är en svartmänniska vad gäller kläder ! Här inte gjort nå särskilt idag .

Kram fina Eva ♥️

Kommentera inlägget här :