Lite sent, men men

publicerat i allmänt;
 
Ja sent kanske men men så är det, idag skall vi ner till Skanör & systern med make för att äta lite kräftor männen skall ta sina whiskey som dem gör årligen vid just denna tiden.
 
Är ju inte väder att sitta ute tror jag utan får bli inne, men det duger oxå. Så vi åker redan ner vid 16 tiden. Vi sover ju till 10 ca varje morgon så skönt & behövligt.
 
Lördag morgon eller förmiddag för vissa, sitter med min första mugg kaffe, idag skall vi festa till det maken skall köpa bagels, så tar vi philadelfia ost & hallonsylt på mumma säger jag.
 
Annars tar vi det lugnt fram tills dess, kanske en promis får se vad klockan blir ..
 
Har du ätit kräftor i år?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Kräftor låter gott! Jodå, jag har ätit i omgångar. Var för någon vecka sedan på en härlig skaldjurskryssning med vänner till Åland. Men där åt jag mest hummer, krabba och havskräftor som har lite mat i sig. Kräftor är ju inte direkt matiga, men ändå trevliga att surpla i sig. Sen har vi haft skaldjursfest hemma och då fanns också kräftor med men en del annat också.
Önskar er en fin kväll.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Hilma Eklund :

Kräftor är verkligen inte min grej. Men det låter som ni haft en mysig dag, härligt! Kram ❤️

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej inga kräftor för mig i år.
Hoppas ni hade en riktigt mysig kväll!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

Nej, det har inte blivit några i år och jag saknar det inte!

Kram och god söndag <3

5:e kommentar, skriven , av Vicky :

Bagle med Philadelphia och sylt är oxå en stor favorit!!! Men inte kräftor , bläääää

Kommentera inlägget här :