Måndag & sista veckan

publicerat i allmänt;
 
Då går vi in i en ny vecka och den sista semester veckan för oss, vilket är skönt att jag tog denna extra veckan som jag inte tänkt först.
 
Igår var vi hemma hos yngsta o träffade de små för sen är dem hos pappan 1 vecka och vi passar på. Blev middag och kaffe sen.
 
Maken håller på med att sätta ihopa vår nya byrå så jag får mer plats med mina kläder, den vi har är rätt smal ..
 
Idag är det utlovat massa regn, mindre skoj hade tänkt köra ut lite men det får nog vänta.  Sov till 10.20 idag vilket var skönt faktiskt.
 
Nu skall jag njuta av migg kaffe & makens sällskap..
 
Vad hittar du på denna dag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Har varit på efterkoll på gyn. Inte så illa som befarat, men ändå tyckte han vi skulle operera igen. Men jag avvaktar. Inget regn än, men det kan mycket väl bli.

2:a kommentar, skriven , av Paula_liinas :

Här skjutsat dottern J till bussen, samt o handla mat. Tvättar lite kläder. Varit på promenaden med Bella 🐕Ha en fortsatt fin måndag
Kram 💕

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Vi har haft uppehåll hela dagen, men lite mulet. 18 grader - helt ok.
Så skönt med en extra veckas semester. Det är bara att suga det gottaste ur den här veckan innan ni ska på jobb! Kramar

4:e kommentar, skriven , av Freja:

Jag har haft sonen här för att borra och sätta upp saker på väggarna. Så nu har jag sänglampa och badrumsskåp äntligen!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag har varit på en häftig tur till Hitlers "Örnnäste" i Tyskland, några mil från Salzburg. Tyvärr regn men spännande att ha varit här. Allt är i princip bombat men men hissen upp finns kvar.
Senare fortsatte vi till en jättefin sjö där vi åt nygrillad forell och sedan en jättefin båttur. Regn vid Örnnästet men på eftermiddagen köarnade det upp.
Hoppas väder blivit bättre och du kunnat komma ut en vända.
Kram och trevlig kväll.

6:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så skönt att du unnade dig denna extra vecka!

Ja, de bor vid havet och även deras nya hus kommer att ligga så.

Kram <3

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Så skönt för dig att du fortfarande har semester.
Ha en fin Tisdag!
Kram

8:e kommentar, skriven , av Carro:

njut av veckan!

9:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Vi hade tokvarmt igår rena sommarvärmen:) men regn idag då, kramar

Kommentera inlägget här :