Regn & rusk och sovmorgon

publicerat i allmänt;
 
Bilden talar för något annat än rubriken men jag tycker den är så vacker, det är utanför min systers hus på landet.
 
Idag är det regn & rusk & jag sov till 10.30 drog mig en kvart och nu avnjuter jag mitt kaffe, sen skall jag ner på gymet.
 
Skall ta lite rodd & cyklning sånt som ej belastar knäna. Kom på att jag fick ju en injektion innan vi reste. Men positivt just nu är det alla fall.
 
Annars blir det bara inneväder och tvätta lite, fixa middag senare. Rätt så skönt faktiskt.
 
Har du planer idag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gerd:

Bara tvättstugan. Och inte så bara, då regnet nu kommit på besök och jag måste ju ut till ett annat hus som har tvättstugan.
Jag kan aldrig sova längre än till 08, men det är helt OK för mig.
Man kan ha det mysigt inne. Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Vi har det varmt men just nu molnigt. Har fixat lite hemma och sitter på terrassen och läser. Ska i kväll ut med vänner och äta. Känns skönare att promenera längs havet när det är lite svalare. Middag utomhus blir det helt klart.
Kram och trevlig tisdag.

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Även om bilden inte har med inlägget att göra så är den väldigt fin!

Vilket busväder det är i dag. Då stör det mig inte att jobba bortsett från rastvakten som inte var rolig :-(

Ha en bra tisdag i höstvädret!

Kram <3

Kommentera inlägget här :