Sköna söndag

publicerat i allmänt;
 
Sköna söndag & ännu en sovmorgon skönt då jag sen skall upp 2 tidiga mornar. Igår ägnade jag många timmar att leta ett perfekt resmål, ja prefekt i mina ögon & på bilder.
 
Sen kanske det inte är så därför får man kolla upp saker som är viktiga för en själv. Har några fvoriter, sen blev det god middag när maken kom hem ..
 
Kollade en film lite så där i bakgrunden så visade jag vad jag hittat. Han tyckte väl som jag så he he .
 
Inga planer idag skall kanske göra nån webb utb för jobb skriver upp det som komp sedan, hinner sällan på jobb så skönt att göra det hemma.
 
En skön söndag helt enkelt ...
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så skönt med en sovmorgon. Det blev det även för mig för Miss T behagade somna om och sova länge för en gång skull.

Vi passar lilla S i dag och yngsta fröken har just åkt hem.

Att titta på resor är alltid kul. Vi har hundvakt nästa sommar så det blir en tur för oss också. Vart vet vi dock inte. Jag är lite pigg på en stad denna gång men vi får väl se.

Kram och ha en härlig söndag <3

2:a kommentar, skriven , av Biggeros:

Så kul att din man och du är överens om nästa semesterort!!!
Mysigt att bara ta det lugnt innan arbetsdagar. Vi var på stranden igår och gick och tog en kaffe utmed stranden. Väldigt lugnt och skönt och inga soldyrkare=)
Trevlig Söndag// kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det skönt att sova tills man vaknar och utan en klocka som ringer. Kul att titta efter resor, något jag gärna gör. Men det är mest resmålen jag tittar efter för vi åker sällan på en charterresa. Hoppas du hittat något som känns bra. Jag har nu många resmål i tankarna och bl.a. Sydafrika lockar mycket. Och Japan. Men i november planerar jag en resa för oss i Europa och det bli bra det också.
Ska träffa en väninna nu och sedan blir det restaurangmiddag i kväll med vänner.
Önskar dig en fin söndag
Kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi har promenerat, slappat, slitit på ett golv. Nu ska vi köra hem efter en härlig helg med sommarvärme! E-L

5:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Skönt med en lite oplanerad dag ibland också! :D Tävlingen är avslutad och det var en tjej som heter Josephine som vann <3

6:e kommentar, skriven , av Ullie:

ja men drömma lite om olika mål går väl bra
härligt me sovmorgon vi oxå så vi hann inte ens me det vi skull göra ha ha
hoppas u fick en härlig dag ändå stor kram

7:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Hade också en härlig söndag kram

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag hade en bra Söndag.
Hade ju mitt barnbarn hos mig!

Kram och ha en fin början på veckan!

Kommentera inlägget här :