Ingen vanlig dag

publicerat i allmänt;
 
Idag är det den 8 april & ingen vanlig dag utan min födelsedag faktiskt, blev väckt med kaffe på sängen av min älskade, paket & sång och jag blev så glad.
 
Jobb i kväll fram till 21 trist men sant, i dessa tider är vi extra viktiga oxå. Fick en massa grattis på FB vilket är skoj så klart.
 
Hade en mysig gårdag med maken, kan ju sitta uppe lite i kväll då jag har kvällsjobb även i morgon :) 
 
Idag kommer 2 nya köksstolar som vi beställt, dom gamla är sönder i skinnet eller pu skinn men har hållt länge nu.
 
Blir roligt med nya stolar :) 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Stort grattis på din dag! Vad var det i paketet undrar jag? Kul med nya stolar. Det skulle vi också behöva för Miss T har tuggat på dem men vi väntar tills hon blir större.
Hoppas du får en riktigt fin födelsedag!

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Stort grattis på födelsedagen! Och vilken fin början! Önskar dig en fortsatt fin dag på alla sätt.
Vi ska ut på dagens andra runda i det vackra vädret och slår oss sedan ner på en mysig uteservering för ett glas vin och lite tilltugg.
Kram

3:e kommentar, skriven , av petra:

Grattis kramar från mig, stor kram vännen och här håller vi oss hemma

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis på födelsedagen 🥳 🎈/E-L

5:e kommentar, skriven , av Carro:

stort grattis! <3

6:e kommentar, skriven , av Heléna:

Ett stort grattis på födelsedagen fina du!!! 🍾🎁🎂 Hoppas du har haft en helt underbar dag!!!
Jag har jobbat några timmar och sedan har jag träffat en vän och fikat med henne innan jag drog hemåt. Har hunnit med att träffa Calle en stund också innan jag landade här hemma för kvällen. Stor kram vännen 💖

7:e kommentar, skriven , av Bi:

Grattis fina Eva hoppas din dag har varit bra ❤

Kommentera inlägget här :