Då va det fredag....

publicerat i allmänt;

Ja bilden talar för hur jag haft det, men nu är fredagen kommen och så även min ledighet ..

Hade en topp o shorts när jag cyklade till jobb vid 06.30 och det var kallt!!! Helt piggig på kroppen när jag var framme ha ha ha 

Men idag skickar chefen hem oss tidigare & ja hon är den bästa chef vi haft i mitt tycke. Blir massa mys idag med maken som oxå är ledig wow samtidigt, händer sällan.

Skall ta det lugnt & njuta av ledigheten sa någon stranden? Ja dit skall vi imorgon.

Hur ser din fredag ut?

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petra:

Härligt njut av stranden och helgen ,kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Njut!!!E-L

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Fint med en uppiggande cykeltur!
Och så skönt att dels sluta tidigare och dels att du och maken kan ha en fin helg tillsammans.
Här blev det en morgonpromenad längs vattnet, fika och sedan magnetröntgen och läkarbesök. Nu champagne och jordgubbar på balkongen.
Trevlig kväll.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Carro:

ska också till stranden imorgon :D

Kommentera inlägget här :