En dag bara...

publicerat i Allmänt;
 
Har en lång & krävande jobb vecka och har inte haft ork över att blogga, så här kommer ett litet inlägg. Fångade denna lilla dagssländan som satt på vår vägg på balkongen ...
 
Jag har fått för mig att det är mamma som vill säga något, så jag låter det så förbli. Jag slutar 14 idag & skall hem vila en stund, har lagt så mkt tid på att fixa och få till det som jag/vi vill ha det i badrummet.
 
Det tar sig, väntar på en pall bara sen skall det vara klart, lite upphäng av lyktor oxå iofs.
 
Vi har bytt och köpte lite så saker i naturfärg och trä, så jag vill ha den där boohoo stilen, så jag kommer lägga ut bilder när det är klart ...
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så roligt att få fint i badrummet.
I dag hade vi tänkt oss stranden men prognosen stämmer inte helt så vi får väl se hur det blir...

Kram och god onsdag <3

2:a kommentar, skriven , av Gerd:

Kul med lite nytt i hemmet, du får visa i bloggen sen!
Idag kör jag tvättstuga i det här gråtråkiga och regniga vädret, passande.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Nyfiken i en strut=) Härligt att ändra miljön omkring en. Vi gör även lite ändringar på toaletten =) Ja, jag är lite precis som du ( vidskeplig) och tänker om de kära kommer tillbaka i en annan skepnad.
Idag har vi bäntat på att Bob the builder skulle dyka upp, men nada.
Ha det gott <3
Kram

4:e kommentar, skriven , av Emma Engström :

Det brukar ta sin lilla tid med saker och ting men vad spännande att det går framåt! 😍 KRAM

5:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

åh som är ju så vackra

Kommentera inlägget här :