Kärlekens tecken ..

publicerat i allmänt;
 
 
Glad alla hjärtansdag på er, kanske planer? eller äta nåt gott? vi alla firar ju på olika sätt jag älskar att fira kärleken.
 
Idag kommer vi att mysa hela dagen, bara maken & jag, men vi börjr med tt snart äta frukost.Jag kommer att besöka er inne på er blogg snart men sitter inte så mkt vid datorn just nu.
 
Var iväg igår hos systern, min son md fru, min yngsta så dagen gick snabbt.Ryggen är sådär har ont på höger sida svårt att vrida mig & särskilt i sängen.
 
Njut av dagen idag <3
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eval8:

Jadå, vi firar! Först firar småkillarna och jag, sen Maken och jag. Har skrivit om det, så du kan läsa där vid tillfälle :) Njut av dagen!

2:a kommentar, skriven , av petra:

välkommen hem till soliga sverige haha ,kram o fin hjärtans dag

3:e kommentar, skriven , av Bi:

Tack detsamma och fortsätt njut av ❤ dagen med din kärlek !

Kram ❤

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Önskar dig en fin dag! Det har vi haft här vid havet med vänner. Och att njuta av de dagar vi har försöker vi alltid göra. Oavsett vad almanackan visar. Och idag blev det champagnefrukost på den spanska terrassen.
kram

5:e kommentar, skriven , av znogge:

Hoppas dagen varit kärleksfull <3

Kram

6:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Hoppas verkligen att det blev en supermysig dag för er igår! KRAM <3

Kommentera inlägget här :